Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

semester

Av Diezel - 19 juli 2009 19:16

å semestern löper på, kort resume hittills så har Diezel och jag sprungit mycket, gått långapromenader, letat och hittat massa kantareller i skogen, plockat blåbär och av det gjort: blåbärssaft, blåbärsmuffins och blåbärsgele.


Vi har varit i Sundsvall och hälsat på min bror och min svägerska och deras hundar där åt vi gott, njöt av varandras sällskap och jag och anna passade på att träna lite löpning ihop...


semestern kommer att löpa på på detta sätt med massa motion och hamstring av naturens godis.. och en tur till nynäshamn med husvagn är åxå inplanerad..

 
 
Ingen bild

Anna E

21 juli 2009 15:30

Halihallå! Hittade din blogg på Evas sida, hade inte kvar dina mail så jag skriver till dig här istället (du behöver inte publicera detta). Tänkte bara höra med dig om du anmält oss till den där L2:an i Kalmar? Jag ser inte jättemycket fram emot den men däremot tävlingsintruktörskursen. Har du hört något mer om var/när? Läste lite på din blogg, vilka jättefina bilder från Öland!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Ovido - Quiz & Flashcards