Alla inlägg den 8 september 2008

Av Diezel - 8 september 2008 12:46

Jaha... en uppdatering vad som händer...


I mitt vardagsrum har jag nu målat alla väggar vita... sen har jag gjort en svartvit väggmålning på ena kortväggen.. det är en roy lichtenstein kopia.. ska åka till kalmar idag och köpa ett golv som jag förhoppningsvis kommer att hinna lägga in under denna vecka.. sen blir det till att möblera om hela lägenheten.. och sen då börjar det likna ett hem!! Gud så skönt det ska bli.. just nu så finns det lite mycket möbler i mitt sovrum.. förutom sängen och byrån så finns det en två sittssoffa, en tresittssoffa med schäslong och ett vardagsrumsbord... lite trångt.. Sen hoppas jag verkligen att gubben kommer hem snart från afrika så han kan fixa med lite el i mitt kök så mitt kakel kan komma på plats åxå... men nästa vecka så drar jag till kreta så då blir det inte mycket gjort..


Med Diezel så går det framåt sakta men säkert... har kommit på hur jag ska göra för att få hans framtassar stilla i skall!! jag lägger en godisbit på marken mellan tassarna! Sen har han börjat snappa höger och vänster skick till rutan, så nu ska jag sakta utöka avståndet mellan honom och mig, sen har jag även börjat med att försöka få honom att titta på mina tecken vid apporteringen med dirigeringen... (han har ju en tendens att veta bästa själv där)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards