Direktlänk till inlägg 24 april 2009

HIPP HIPP HURRA DIEZEL 5 ÅR IDAG

Av Diezel - 24 april 2009 08:11

Idag är det Diezels födelsedag! Mattes lilla guldklimp har hunnit bli 5 år..


Känns som om det inte var alls längesen som jag fick hem honom.. under dessa fem år har Diezel och jag hunnit med mycket...  Diezel har en speciell plats i mattes hjärta (och sitter permanent inristad i min arm ;-))


Genom åren har vi gått igenom många lyckliga stunder tillsammans, men vi har även gått igenom en del jobbiga perioder (inte bara Diezels könsmognad), Diezel har varit mitt stöd i ett par svåra stunder i mitt liv och för detta är jag honom evigt tacksam..


Den hund som får till uppgift att fylla hans tassespår när den dagen kommer, får en svår uppgift


HIPP HIPP HURRA för Diezel på hans födelsedag

 
 
Ingen bild

mormor med flock

24 april 2009 08:51


Det ska bli något smaskens till lunch för Diezel i dag.
Hipp , Hipp , Hurra för vår dagishund! !!!!

 
Jenny, Lina, Sin och Xan

Jenny, Lina, Sin och Xan

24 april 2009 11:33

GRATTIS Diezel önskar vi oxå. Förstår precis vad matte menar då du inte bara är ortoligt söt utan oxå mycket duktig. Hoppas få se dig på tävlingsplan snart.
Kram på er båda!

http://www.freewebs.com/foxfirespinxs

 
Ingen bild

Manne

24 april 2009 11:47

grattis bästis!

 
Ingen bild

Karin

24 april 2009 21:52

Grattis Diezel! Nu är du "medelålders" fast det märks inte.
Kennelmamma och gänget

 
Sigge

Sigge

25 april 2009 19:57

GRATTIS i efterskott!!!!!!
Bra årgång du är, samma som jag!
Lätt att komma ihåg när du fyller nu eftersom människovalpen kom samma dag

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena S

25 april 2009 20:56

Grattis i efterskott!! Hoppas matte har repat sig efter ``mormors´´ och mitt vaslinsnack....Kram Helena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards