Alla inlägg den 27 september 2009

Av Diezel - 27 september 2009 23:19

idag har matte inte lyft många fingrar tycker jag... inte på saker som jag uppskattar i allafall... dagen började med att vi åkte ut till klubben.. tänkte att nu skulle jag få göra massa roliga saker, icke!Skrikandes nä hon skulle ha valpkurs!! jag däremot fick sitta i bilen hela tiden... är det vad man får för lång och trogen tjänst??


sen får jag vara kvar i bilen medans hon handlar... undersökte kassarna med mat som hon ställde i hallen under tiden hon parkerade bilen... inte ens någon smaskig mat... Sen far hon omkring i lägenheten som en tok och sprejar medel lite här och var... detta framkallar faktiskt nysattacker!!


Inte förrens klockan tre fick jag lite uppmärksamhet.. jag fick ut henne på en långpromenad på lite över två timmar... Tänkte att nu hade hon äntligen slutat med det det städandet... kommer hem och då börjar hon kasta omkring kläder i olika högar... hon tänkte tvätta... JAG TYCKER INTE OM ATT VARA I TVÄTTSTUGAN!


Matte är ju som bekant inte en person med en jättestor minneskapacitet.. fick säga till henne flera gånger innan kvällsmaten serverades...


Sen undrar jag om det är någon som vet vad mattar håller på med när de sätter sig i en soffa, lägger en garnbit över nosen på mig och sen helt hysteriskt sitter och klickar med en liten fyrkantig sak?? är det dags att lämna in matte på service?? har hon hakat upp sig på ngt sätt eller ve och fasa, har det slagit över för henne??Förvånad

Ovido - Quiz & Flashcards