Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...


Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... sen var det ngt mer åxå men jag förstod inte vad det var så jag får nog ta mig en kväll och försöka översätta hans journalpapper jag fick hemskickat...


Nu ska han äta specialfoder resten av livet och vi får tänka oss för en gång för mycket innan vi tränar och tävlar.. Men allt går bara man vill och vi tänker inte sluta tävla även om det var vetrinärens rekommendation... Jag kan bara inte ta bort det som är Diezels största nöje och lycka i livet...


En till tatuering hann vi med åxa under 2009. Kommer säkert att plussas på flera sådana under 2010 åxå för den delen..

  


Snön har kommit och funnits under ett par veckor och Diezel är jättelycklig över det... fast han kan vara väldigt irriterande när han på kvällarna helst vill ligga ute på klinkersen på balkongen... han ligger och smågnyr och piper lågmält för att verkligen tala om för mig att han hellre vill vara utomhus där det är -14 grader!!

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards