Alla inlägg den 13 december 2007

Av Diezel - 13 december 2007 15:45

Jag har mina funderingar på att måla om i Diezels rum... Ja ni läste rätt, min hund har ett EGET rum i vår bostad som är ett etta (vindsvåning med snetak) på 46 kvm.


Hans rum är en gammal klädkammare på ca 4 kvm.... där ryms hans biabädd, mattunna, prishylla, viltspårsprovsdiplomen, champinatet, vatten skål, mat skål och en förvaringshylla med apporter och alla hundgrejer...


Men det är tråkig gammal vit färg på alla väggarna och taket i hans rum... golvet är ganska fint det är plastmatta.... hans rum ligger i hallen bredvid toaletten... jag har tagit bort dörren så att han kan gå in och ur sitt rum hur och när han vill... men då skulle det ju vara lite roligt om det var ett fint målat rum man såg direkt i hallen när man kliver in... så därför funderar jag på att måla om väggarna där inne, kanske göra en fondvägg med ngn schablon på eller liknande... jag har inte redigt kommit på vad eller vilka färger... Färgförslag mottages gärna... tänk bara på att det ska vara färger som en liten dvärgväxt flathane ska tycka om ;-)


snart ska jag åka hem från jobbet och göra iordning diezel och mig för luciatåget som vi ska gå med i idag genom staden....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards