Alla inlägg den 28 december 2007

Av Diezel - 28 december 2007 07:25

Usch vilken trauamatisk upplevelse jag hade igår... Diezel och jag var på promenad och gick cykelvägen förbi kyrkan... och precis utanför kyrkan 30 centimeter in på gräsplätten där den fina statyen av döderhultar´n står så blev Diezel bajsnödig... Inget konstigt med det han satte sig och la en bummelhög som jag glatt skuttade efter och plockade upp men då hände det något... just när jag ska ta sista steget tillbaka till cykelvägen halkade jag till... *hmm* tänkte jag, jag trampade väl inte i en hundbajs?! jag knöt ihop min påse med Diezels bajs och gick till hundlatrinen som sitter precis utanför entremuren vid kyrkan och slängde påsen... Där fanns det även en gatlampa som lyste upp Guds hus så jag tittar under min sko och vad ser jag?? JO EN HUNDBAJS!! Alltså trampade jag i en annans hunds bajs samtidigt som jag plockade upp efter min egen hund... *GAHHH* och då börjar jag fundera lite över vem det är som inte plockar upp efter sin hund utanför Guds hus?? Vet de inte att Gud ser allt??!! Jaja tänkte jag det såg gud och det straffar sig... Men då kom nästa fundering... Borde inte Gud sett att jag var på väg att trampa i en hundbajs samtidigt som jag plockade upp utanför hans hus?? Hur kunde han låta det ske?? Gud ser ju allt sägs det och han måste ha haft jävligt roligt där uppe när han tänkte "oj nu ska den hundägaren plocka upp sin hundbajs, men vänta det ligger en bajs ivägen för henne på tillbaka vägen, Ähh hon får trampa i den jag behöver ett skratt så här efter alla hektiska juldagarna, hon har säkert också gjort något för att förtjäna det"


GUD SER DIG! OCH IBLAND VILL HAN BARA HA ETT GOTT SKRATT!


Jaja jag säger som Sally, Den bjuder jag på!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards