Alla inlägg den 10 april 2008

Av Diezel - 10 april 2008 07:22

Jag har varit smånervös för tävlingen på lördag hela veckan.... tänk om han gör som i kalmar och vägrar släppa pinnen???!!!!! Jag tränar och tränar och tränar....speciellt vittring och för det mesta gör han kanonfina vittringar men så ibland får han ett fläng och springer ut och tar fel pinne och vägrar släppa den! Den senaste månaden har jag tränat varje dag på klubben med tävlingsledare och utan tävlingsledare och han är kanon...hoppas verkligen inte att han ska få en urballning på lördag! För övrigt så ska jag och min mor åka utomlands i september, vi har bokat resan redan...(hon fyller 50 och jag fyller 25) Det blev en vecka i Kreta... vad jag längtar till sol, bad och värme!


*hm* och så lovade jag en uppdatering av beach 2008... jag gör inte allt för stora ansträngningar... men det går neråt iallafall sakta men säkert.... fick hem min nya bikini igår och testade den... den kommmer att behöva lite mer ansträngningar... bh satt jättebra men trosorna var låga och då blev det lite överflöd....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards