Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Diezel - 10 maj 2008 22:24

Idag har jag och Johanna varit på IKEA i Kalmar och tittat runt lite i affärerna i Kalmar... ojoj vilken härlig dag av bara shopping och ikeas mjukglass! Med mig hem hade jag (och tänk nu på att allt detta fick plats i min lille golf!)  ett köksbord med fyra stolar, två stycken bäddmadrasser, 2 stycken stora vardagsrumsmattor (en var till mamma), en träpersienn (även den till mamma), 5 stycken blommor, en kruka, en kastrull, nya bollar till Diezel, stekspadar, slevar, 2 glasskålar genomskinliga (belöningsskålar till Diezel) plus Johannas inköp från ikea, kläder och dylikt, sen stannade vi även på citygross och fyllde tre matkassar... Sen var vi även inne på house of pain (tatuerare) och Johanna visade upp sin tatuering hon ville göra och de skulle rita upp den... jag passade även på att be om att de skulle rita upp en ängel till mig som jag hade tänkt skulle passa att sätta i andra ljumsken... efter som jag har en djävul som vaktar i vänster ljumsken.... hoppas det blir ngt fint förslag... Nu vet jag att mamma kommer att säga "men hannah inte en till!(det blir nr 5)) och sen kommer hon att se den nya tatueringen och säga "Den är ju riktigt fin!" Hon gillar alla mina tatueringar egentligen tror jag, hon måste bara opponera sig lite, hon är ju trots allt min mamma....

Ovido - Quiz & Flashcards