Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Diezel - 17 juni 2008 13:51

Renoveringen fortsätter, har rivit ut alla garderober som var inbyggda i sovrummet... sen har jag tapetserat sovrummet och lagt golvet där... Pappa och jag tog sedan tag i köket och rev ut det... och idag så ska det nya köket komma från IKEA ngn gång mellan 13-19!! Det e till och pricka in en tid!!! Så det jag måste göra nu e att fixa taket i köket, tapetsera så lång som det går, sätta ihop stommarna till köket och sen det som verkar bli det svåraste... att välja vad det blir för tapet i vardagsrummet.. jag har jättesvårt att komma på vad det ska bli där.. jag vet att jag vill att det ska vara lite guld beige men har inte sett ngn tapet som jag fastnat för ordentligt....


Jag köpte en tennisboll modell större till diezel, tänkte att jag skulle kasta ut den i sjön och att den skulle vara lite svår att gripa tag i för honom  så han fick kämpa lite med att putta in den till stranden igen... så  jag åkte ner till Djupeträsk sjön igår kväll och kastade ut den,,, ni skulle sett så söt han var när han skulle hugga den och den inte fick plats i munnen,,, han kämpade bra och får in en fullträff med hörntanden så det går hål i bollen... jaha 50 spänn för en leksak som varade i ca 20 sekunder!!! sen kastade vi den ett par gånger till och för varje gång som diezel kom in med den så var den trasigare och trasigare... och tillslut ställde han sig på stranden och slet den i stycken!

Ovido - Quiz & Flashcards