Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Diezel - 30 juni 2008 09:30

*pust* äntligen är Diezel och jag inflyttade i lägenheten... men vi har inget kök för det ligger i vårt vardagsrum, sen har vi ingen toalett för den är under ommålning... alltså är jag konstant hungring och luktar skunk!!


Det finns knappt en kvadratmeter golvyta just nu över.. det står kartonger och möbler och icke ihopskruvade möbler precis överallt...


Diezel tycker lägenheten är något ok, men man bor bara i sovrummet har han kommit fram till... och första natten låg han intill mig hela natten och så fort det var ett litet ljud ngn stans så satte han igång och vakta, kan bara säga att man kan skita på sig för mindre för det är ett grovt manligt morr min lille fjant har.... *hua* Ett litet sting av stolthet kom över mig den natten, min lille vovve vaktar mig från farliga saker!! Men sen började jag tänka att *hmm* han kanske inte säger "kom inte hit och rör min matte för då smäller det" han kanske säger "kommer ni hit får ni passa er för bakom mig ligger min matte och hon ger er på moppo!"


jag väljer det första för det känns tryggast så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards