Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Diezel - 6 februari 2007 21:59

1. Ta den närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där ? "När även valpen blir nyfiken på grejen kan du putta iväg den och sedan gå därifrån." (Inkallning är så mycket mera av Memea Mohlin)2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid då? En träpersienn från IKEA.3. Vad var det senaste du såg på TV? South Park4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:22,10 (den var 22,03)5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?Diskmaskinen och tv:n6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick från bilen in i huset. (Hade varit inne i stan)7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Jag tittade på katten när han åt avokado9. Drömde du något i natt? I så fall vad?Ja, men det är nog olämpligt att skriva vad ;-)10. När skrattade du senast? När katten snodde husses avokado!11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Högtalare, En tavla på Pepzie när hon är valp, en tavla på Ior, och en tavla på ett hjärta som jag själv målat.12. Har du sett något konstigt på sistone? Min katt som äter avokado, Insidan av en snövall.13. Vad tycker du om den här utmaningen? Lite rolig14. Vilken var den senaste filmen du såg? Eragon15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Skog, mark, bil och SKOOOOOR!!16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till? Tja, jag har många tvångstankar och fobier (det känner bara de närmaste till)17. Om du kunde förbättra EN sak i världen utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?Utrota alla pedofiler18. Tycker du om att dansa? Jodå, om jag är dyngrak så kommer travolta fram.19. George Bush : Maktgalen(säkert kompenserar han för ngt annat tillkortakommande)20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?De heter Diezel och Pepzie22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Skojar du! jag vågar ju knappt åka till en storstad utan att bli rädd!23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Ja Hannah det finns Ninos Pizzeria här med!24. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?Hmm, jag känner ju bara till två personer till i bloggvärlden och de har ju redan svarat... men Anette och Frida Johansson om Ni läser detta så kan Ni se er själva som UTMANADE!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards