Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Diezel - 4 juli 2007 08:52

Måste ju skriva och berätta hur det gick på tävlingen i Vimmerby i söndagskväll... Det var helt otroligt... vi fick poäng på allt!!! utom rutan... den hittade han inte alls... jag svävar på moln helt enkelt.. från 88 p till 206 p Diezel var sitt gamla vanliga jag och hade full fokus på mig hela tiden!!!!  han klarade till och med av fjärren och vittringsapporteringen, och det var ju moment han inte har fixat på träning... visserligen blev det låga poäng men ändå poäng!!! lite otippat så släppte han apporten som kastades över hindret en gång... Det har ju aldrig hänt förr men, men.... oj så glad jag var när vi var färdiga.. det gick helt över förväntan.... i fria följet var han helt underbar... vi tappade frontriktningen vid högerhalterna... han har börjat sätta sig snett och titta upp på mig... sen var han nog lite sne i stegförflyttningarna... annars ändrade han inte position en enda gång... så när vi kom hem delade vi på en pizza för att fira....


och nu ligger vi i hårdträning för starten i Kalmar på söndag den 8:onde... för nu tycker jag han har sån bra fokus på mig så det gäller bara att finslipa momenten så ska vi ta ett första pris... frågan är hur mycket man hinner finslipa på en vecka!!??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards