Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Trist fredag

Av Diezel - 18 april 2008 15:04

*usch* jag tror att jag kommer få en ganska tråkig kväll.... Jag har tvättid!! Jag har ett sånt jätteberg med tvätt att jag inte kan skjuta på att tvätta och då får man snällt ta den tvättiden som finns... Och att tvätta all den tvätt som jag har samlat på mig kommer nog att ta minst hela kvällen... *puh* vilken fredagkväll... och sen ska jag vara spårläggare i morgon på klubbens spårtävling... och självklart så är min utgångstid 06,15!!! Det är tidigt!! Vilken tur att jag har tvätt tid och inte ska ut och bete mig...


Jag har haft med mig Diezel på jobbet idag så han kommer nog vara trött ikväll... han brukar alltid bli det när han är med på jobbet... även om han ligger ner och ser ut att sova så tror jag inte han sover utan ligger och väntar på att ngn ska komma in som kan leka med honom... för det gör han med alla som kliver innanför dörren...



 
 
Liza

Liza

21 april 2008 09:56

Ha ha ha! Visst är jag påhittig!?!?! Jodå, tättid en fredag borde vara förbjudet att ha, jag har ju egen maskin i lght så jag slipper köer=)
Lycka till med träningen framledes, jag kommer träna på MBK på söndag om du har lust att hänga på!
//Liza och tokaussien

http://www.lizashundar.se

 
Liza-igen!

Liza-igen!

22 april 2008 12:52

På söndag blir det vid 10.00 på klubben. Har anmält till SMålandsstenar den 1 maj, men hyser inga större förhoppningar om första-pris. Ett andra-pris SKA vi dock ha, sedan får vi väl träna nån månad till innan vi kanske klarar det=)
Har ju anmält till O-hamn och M-ås lägre-spår så det känns som att jag vill kunna klara det också!

http://www.lizashundar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards