Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Fredagskul

Av Diezel - 25 april 2008 11:33

Ytterligare en fredag! förra fredagen spenderade jag med att tvätta en månads tvätt... inte allt för roligt... och vad gör jag denna fredag? Jag borde skaffa mig ett liv... jo jag ska spendera kvällen med att knyta fast plast snitslar på kläd nypor... underhållande...


Hela dagen har varit blähä... på jobbet tog det mig ett par timmar bara för att få ut en faktura!! snacka om hjärnstillestånd... åker och handlar klädnypor efter jobbet och passar på att köpa mig en 1 1/5 liters ramlösa med blåbärssmak, bara för att förgylla min mysiga fredagkväll... kommer hem parkerar bilen och skuttar ut ur bilen med famnen fylld av snitslar, klädnypor, hundben och ramlösan... självklart börjar ju sakerna i famnen att vilja ta sig ur mitt grep och gissa vad jag tappar! självklart ramlösan som studsar i asfalten som en studsboll för att senare i en hejdundrande fart rulla ner för garage uppfarten och ut på vägen... *gaah* vad roligt det blev att öppna den... Ni har väl sett reklamen på tv med den lilla ungen som hämtar en läsk åt sin pappa... då kan ni tänka er!!


Jag måste skaffa mig en hobby... men vänta jag har ju hunden som hobby! så jag får väl fortsätta att spendera mina fredag kvällar till snitsel knytning och dylikt!


Något positivt är ju att diezel har börjat lära sig krypa,,, jag står upprätt med honom fot bredvid mig och så kommenderar jag kryp och han kryper bredvid mig ett par meter... *jippie* eller kryper, det är snarare träskhoppning där nere men vafaaaeen han håller sig liggande! Man ska inte kräva för mycket av livet då blir man bara besviken... bättre att ha en blåbärsramlösa utan bubblor än ingen ramlösa alls!!!!!

 
 
Skrikande Emma

Skrikande Emma

27 april 2008 11:56

Som tuuur va så hade jag inte kommit så långt med kläderna. Men du vet, man måste ju bidra med något kul här på byn för det händer ju inte så mycket ;)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Emma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards