Alla inlägg den 3 december 2008

Av Diezel - 3 december 2008 12:19

I helgen så var vi ute och la spår... och diezel gick ett kanonspår! Spårläggare var Anna och hon gjorde ett jättebra spår på ca 600-700 meter med 6 pinnar + slut, och en liten knorr på det här spåret var att det gick över en grusväg som vi ca en timme tidigare hade gått på. Anna, jag, Fredrik, Manne och Diezel...


Diezel var hur het som helst i början.. jag hade på mig vantar och tur var väl det annars hade jag inte haft ngt skinn kvar på händerna.. sen fick jag vira spårlinan ett varv runt varje hand och hålla ner Diezels tempo! Trodde han skulle missa pinnar med tanke på hans tempo! men inte han plockade varenda pinne!! och att vi lagt spåret över vår promenadväg var inga problem.. han bara dundrade över vägen.. Så matte är mycket stolt över lillfjant just nu... Imorgon är det tävlingsträning på klubben... vet inte om det är några fler anmälda än jag och min mor... men träning blir det hur eller hur..

Ovido - Quiz & Flashcards