Alla inlägg den 24 december 2008

Av Diezel - 24 december 2008 12:48

jaha, diezel kommer hem från hunddagis... lite blöt efter en springtur i skogen... men när han ett par timmar senare ser lite suspekt ut i nackhåret.. som forfarande ser lite ihopkletat ut... börjar jag fundera...sätter mig och pillar lite i hans päls och den är alldeles hård... sen börjar en icke behaglig doft sprida sig i lägenheten ... BAJS!! Diezel ser alldeles salig ut.... Nu är ju Diezel lite rädd för badrummet och har precis börjat bearbeta sin rädsla över att gå in där... men vad ska man göra? Inte vill jag gå och lägga mig med en bajsintorkad hund i sängen... så jag lyfter helt enkelt i en skräckslagen Diezel i badkaret... En bild säger mer än tusen ord så ni kan ju se hur lycklig Diezel blev över det besöket i badkaret... kan väl glömma att han kommer in frivilligt i badrummet ett bra tag framöver...

Ovido - Quiz & Flashcards