Alla inlägg den 30 december 2008

Av Diezel - 30 december 2008 23:55

Hej hallå, Diezel här.. Vilken dag jag har haft.. Först promenad med min tvåbenta vän johanna jag blir alltid lika knollrig när jag träffar henne.. Konstigt bara att hon blir förkyld av att träffa mig för mycket, vilken tur att hon får sprutor för det nu... Undra om det finns sprutor mot tjuriga mattar för då skulle jag kunna ta en sån när ngn matte blir så där tjurig. Sen var jag å tränade matte i lydnad på klubben, vi filmade å jag måste säga att hon börjar bli riktigt bra ngn matte.. Fast hon gjorde ngt konstigt vid metallapporteringen över hindret.. Så det slutade med att jag sprang in i hindret å det välte men jag räddade situationen å hämtade apporten å lyckades hoppa tillbaka över det omkullvälta hindret å ge apporten till matte.. Mormor har det på film å ska försöka lägga ut den på hemsidan så ni får se min "dådkraft" å så måste jag berätta om det nya jag har upptäckt nämligen juleskum! Vet ni hur gott det är? Matte å jag har delat på en låda sådana skumma tomtar ikväll.. Å så säger matte att jag är kinkig med maten! Ha inte! Jag äter ju pizza å nu juleskum!!

Ovido - Quiz & Flashcards