Direktlänk till inlägg 23 juli 2007

Minisemester på Gotland

Av Diezel - 23 juli 2007 13:49

jaha nu är semestern över och jag sitter på jobbet igen... *usch* kom hem från Gotland i Fredags kväll och är fortfarande trött efter den minisemestern... det blev inte mycket vilande... jag och marie festade tre dagar i sträck.... man kom hem till campingen runt 4 tiden på morgonen och om man hade tur kunde man få sova till 9 tiden det blir ju ganska mycket liv på en camping om mornarna... och herrejesus vilken skoskav jag fick.. köpte ett par platta skor för att undvika att få ont i fötterna när vi skulle vandra omkring på Visbys gator så mycket men det resulterade i fem blåsor och en avskavd tå!!!! blåsan på höger häl har nu antagit formen att ett öppet varande sår lika stort som en femtioöring... kan inte ha några skor alls knappt så Diezel har inte fått mycket promenad sen jag kom hem... stackars hund att mattes festande ska gå ut över honom!!! fast han blev glad ändån han fick åka till sjön och hämta tennisbollar för att få motion istället och det slår vilken långpromenad som helst!!!!


Nu när man har varit borta så länge *hm* fyra dagar plus att helgen blev lite slapp... så har man helt kommit ifrån detta med att träna... och det värsta av allt är att jag inte har någon motivation att sätta igång igen... besvikelsen från förra tävlingen när vi var snubblande nära sitter fortfarande i... men jag ska ner till klubben idag och sätta igång så kommer nog lusten tillbaka... det är bara att tvinga sig i en vecka så är man tillbaka i de gamla goda vanorna igen hoppas jag... tyvärr så åker jag nog på minisemester igen torsdag till söndag så då blir det hårdträning måndag till torsdag för fredan den 3 är det dags att göra ett nytt försök att komma till elit....

 
 
Ingen bild

mor

24 juli 2007 08:25

vilka härliga sommarbilder !
Nu har jag bokat till bilj.till torsdag.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Ovido - Quiz & Flashcards