Alla inlägg den 5 november 2007

Av Diezel - 5 november 2007 15:55

Smet iväg på lunchen idag och köpte mig en tvmöbel... hittade en i oljad ek på jysk.... hade förut ögonen på en som fanns på halens.. den kostade 4995:- så jag hade ju börjat spara till den... tills jag såg jyskbladet som kom ut idag där de sålde en nästan likadan bänk som jag ville ha för halva priset 1750:- så pappa ska komma vid fem tiden och hjälpa mig bära upp den i lägenheten...så min kväll kommer att bestå av montering av möbel, Diezel rastning, Svärning över möbel och framåt småtimmarna nöjt leende över en ihopsatt möbel!! (jag har gjort detta för!!)


Måste bara säga att vem behöver en kombi?? man får in i princip nästan allt i en golf... och jag behövde inte ens ta ut hundgallren!! utan det var bara att fälla baksätet och passagerarsätet och vips så blev min lilla skalbagge en golfkombi!


Sen måste jag också skryta över att jag igår (söndag) faktiskt ställde mig och lagade matlådar för fyra dagar!! Nu ligger det tre stycken smaskiga matlådor i frysen och väntar på att bli uppätna... tänkte att jag skulle försöka förhindra mig själv att lägga för mycket pengar på lunch... mycket billigare att laga själv...


Nä nu tänker jag åka hem... köpte ett nytt duschdraperi också som jag tänkte sätta upp innan pappa kommer!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards