Alla inlägg den 26 november 2007

Av Diezel - 26 november 2007 10:47

Tänker inte ens berätta om denna tävling så ingående... det gör mig bara förbannad... Nu har Diezel skitit i det blå skåpet!!! Låste totalt på apporten över hindret och sen gick det utför.... när han inte släppte vittringspinnen så bar jag ut honom från ridhuset!!!!


sättande under gång och inkallning gjorde han jättefint... men det väger inte upp det helvete han utsatte mig för... Motivationen har fått sig en rejält törn... även hos mig som har fortsatt lika glatt efter varje bakslag... men nu tar jag mig en ordentlig funderare på hur jag ska göra... jag har en liten plan på hur jag ska träna i fortsättningen och fungerar inte det ja... då vet i fan vad jag ska göra.... Han har ju ett förbannat bra bett om apporterna så kanske skydds? *haha* han lär ju inte släppa armen i första taget... vilken syn... lillskit låser på en skyddsärm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards