Alla inlägg den 6 november 2007

Av Diezel - 6 november 2007 07:50

Jag hade nästan rätt hur min kväll skulle se ut igår.... Det blev möbelmontering, diezel rastning och en väldans svärande över möbeln... men framåt småtimmarna hade jag inte en i hopsatt möbel....


Om ni tycker att IKEA:s möbler är svåra att sätta ihop så prova att förstå en instruktion från Jysk!!! Jag satte ihop min soffa från jysk och det var en svettig uppgift... Men en skänk från Jysk var ännu värre.... först gick det inte att reda ut vilka skruvar som var vilka i beskrivningen... efter mycket funderande (ca 1 1/2 timme) så hade jag löst det... och började skruva ihop möbeln... men då saknades plugg på två ställen där två bärande skruvar skulle sättas in... pust.... det var bara att ge upp skruvarna fäste inte om man inte hade pluggen och de skruvarna var så viktiga så de gick inte att hoppa över... jag satte ihop lådorna och satte fast handtagen på lådorna och på skåpsdörrarna och sen var det bara att ge upp... så idag har ja en hel skänkt utspridd runt om i mitt vardagsrum.... *grrrrr*


Men pappa var och satte upp min hatthylla och den stora tavlan som min bror har målat...så kvällen var inte helt bortkastad i allafall... Sätter in en bild på diezel som ganska fint demonstrerar vad jag tycker om Jysk och deras möbler....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards