Alla inlägg den 15 november 2007

Av Diezel - 15 november 2007 10:56

"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också." AV: Nalle Puh

Jasså?! Ja igår hittade matte en flat valp på 15 veckor på kvällspromenaden, fruktansvärt söt... Han hette Poker... så Diezel och Poker släpptes lösa och fick leka i snön bakom kyrkan på de stora åkrarna... mycket kul... det var en tuff liten herre som mejade ner diezel stundtals...

Och idag på morgonen hittade Diezel Hilma golden tiken i hans skog... *GRR* jag sa till diezel att stanna och det gör han så fint.. och tittar på Hilma... men när jag säger sitt så springer han fram till Hilma över lycklig... En mycket arg matte får hämta sin hund och så blev det lite småprat med Hilma och hennes matte...

Nu var jag lite irriterad på Diezel... tar sikte mot bilen och ska låsa upp den... men tji fick jag för det gick inte... låset hade frysit!!! *GRRRRRRRRRR* Fick ringa mats och be om skjuts... å så fixade han låsolja till min bil så jag skulle kunna låsa upp den när jag ska hämta den för att få vinterdäcken bytta som han fixad och ska sätta på.... Vilken start på dagen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards