Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Diezel - 8 januari 2008 08:09

Kommer ni ihåg lite innan jul när jag gjorde en fettattack? jo, sen kom julen och då skulle man umgås och äta massa mat... träningen hoppades över i två veckor och hör och häpna, jag gick upp ytterligare två kilo!!!! Undrar hur det gick till ;-)


Så nu måste jag göra ytterligare en fettattack och den började jag med igår... besök på gymmet och fisk till middag....


Hmmm nu är det ju så att jag inte är så förtjust i fisk,,, men det ska ju tydligen vara nyttigt så man får väl lära sig äta det och tycka om det.... Nu är det andra dagen på attacken och min frukost bestod av havregrynsgröt, mjölk och sylt.... mmmmmm vilken mumsig frukost... godare än räkor men inte alls så gott som en stor baugette från select med orientalisk kyckling och gojs.... jag längtar redan till lunchen som består av..... LAX!! potatis och sallad...  Och ikväll blir det ett besök på gymmet....


Varför kan man inte mentalbanta?? Då skulle det räcka om jag tänkte på alla nyttigheter som finns å så blev man smal....


10 kg är mycket att gå ner... speciellt när man tycker att pizza är Guds gåva till mänskligheten....


Åhh Diezel, han var inte vidare duktig på att ge mig stöd igår när jag knapprade på mina minimorötter innan läggdags.. (tycker faktiskt om minimorötter) Han blir helt galen och sitter bredvid mig och dreglar över mina morötter, han tyckte det var jättegott!!  Hunden ville sno min mat!! Fast å andra sidan så försökte han ju hindra mig från att överäta på morötter! Kanske är en duktig hund ändå??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards