Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Diezel - 13 januari 2008 21:15

Idag vet jag varför man ska fälla ner toalocket efter sig.....  Ringen vet jag varför den ska vara nedfälld.. det är för att man blir så kall om rumpan om man sätter sig utan nedfälld toalettring...


Men åter till toalocket... jag skulle in och duscha och skulle lägga från min pocketbok som jag läste... så jag tänkte lägga den på toastolen... men den hamnade i toaletten istället med kortsidan ner... så den stod så fint i toaletten med halva boken i vattnet... (tur att jag alltid spolar efter mig iallafall) Det var bara att plocka upp boken och kallt konstatera att den behövde ligga på tork över natten.... ja inte tänker jag slänga den... jag vet ju inte hur den slutar!!!


Varför kortsluter min hjärna ibland?? jag såg ju att toalocket inte var nedfällt men ändå så försöker min kropp lägga boken på toaletten!! Jag kunde väl räkna ut att den skulle hamna mitt i toastolen eftersom det inte fanns ett lock att lägga boken på....


Hmmm men det var ju det där med Gud och när han behöver sig ett gott skratt... varför är jag utsedd till Guds bästa narr???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards