Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Diezel - 9 januari 2008 08:43

Igår kväll så fortsatte jag att försöka klicka Diezel till att snurra runt i ett vänster varv... det går sådär... Han är ju inte van vid att bli klickad .... han sprang mest och hämtade sin tennisboll och gjorde konster med den... eftersom Diezel tycker den är jätteroligt så måste det ju vara den matte vill att han ska göra ngt med... det gäller bara att komma på vad... lyfta och släppa den, putta på den, kasta med den, tassa på den, gnaga på den osv...


Men tillslut så lyckades vi få undan bollen (Diezel sparkade in den under soffan) och så kunde vi fokusera på att vrida huvet åt vänster.. . det fungerade, nu ska vi gå vidare och försöka få honom att vrida lite på bogen åt vänster....


Min frukost i dag på morgonen var havregrynsgröt igen... urk.. jag måste köpa bovetegröt den är mycket godare... men även mycket dyrare... ser ut som tapetklister ungefär.... klockan är nio och jag längtar som vanligt till lunchen som idag är tonfisk, ris och sallad......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards