Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Diezel - 22 oktober 2008 07:42

Igår filmade vi träningen.. kom på att vi ska göra det en gång i månaden för att se om vi gör några framsteg och för att kunna titta på alla fel vi gör... Vi har inte tittat på resultatet än, men jag kände att det var lite småpill med diezel.. vändningar i fria följet, inkallaningen var inte klockren... jag strulade till rutan..


Efter träningen med Diezel så var det instruktörskurs och vi skulle ha med oss hund för att spela rollspel.. två av oss var instruktörer och vi andra var kursdeltagare med olika personligheter... På detta så tog jag med mig Party.. Vad söt han är, han satt bredvid och tittade omkring sig och såg ut som om han tänkte, "vad tusan gör jag här? Det finns ju inga fåglar här!?"

Så Party och jag tränade kontakt, han började faktiskt bli väldigt duktig på det.. sen tränade vi lite fotpostition, och den är han lite fundersam på.. snabba läggande... ja vi försökte iallafall men det blev i sälfart...


På kvällen kom jag hem och bakade en kladdkaka, fast jag ändrade om lite i receptet och mixtrade lite... ska äta den i eftermiddag så vi får se om den är ngt god... i smeten så rörde jag i krossade mariannekarameller och när den var färdig så la jag after eight plattor på ovan sidan som fick smälta lite och sen in i kylen... Det låter gott iallafall...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards