Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Diezel - 31 oktober 2008 08:20

jaha då har ett år till gått.. igår fyllde jag år... måste säga att det var en bra födelsedag... fick en peak performance vinterjacka av gubben... den var mycket fin.. fast lite stor så vi måste byta storlek.. Sen var alla gubbarna på jobbet jättegulliga och kom i håg min födelsedag.. på lunchen följde de med ut och åt mat på en restaurang... ikväll ska jag göra iordnings smörgåstårtan som vi ska äta imorgon kväll.. mums...


Diezel vågar för övrigt gå in i köket nu!! Det är som om det aldrig varit farligt... jag lockade in honom med en skinkbit ända in till kylskåpet och när han ätit upp den så stelnade han till och började få lite panik... och då kom jag på att jag kunde skjuta ut stolarna från köksbordet så han kunde krypa under bordet... och vips så var inte köket farligt längre... nu springer han in och ut där som om det aldrig försökt äta upp honom!! KONSTIG HUND!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards