Alla inlägg den 18 november 2008

Av Diezel - 18 november 2008 11:13

jag har varit på Ikea och äntligen köpt mig min nya garderob.. nu är det bara en fråga om att sätta upp den... *pust* det kommer nog att ta ett tag.. men jag passade på att lämna tillbaka lite saker till Ikea som de levererat till mitt kök som jag faktiskt inte visste varför de hade skickat till mig och det gav lite pengar... ska nog åka iväg om ett par veckor och köpa mig en ny säng tror jag... Men jag hade släpet till Ikea och jag måste ju bara berätta att jag lyckades backa snyggt in i en parkeringsruta... visst det fanns inga bilar i närstående rutor men jag är mycket nöjd med mig själv... vilket de andra i mitt sällskap fick höra ett par gånger plus att jag självklart var tvungen att ringa mats och berätta om min bedrift och så tog jag självkart ett kort på släpan när den stod på plats för att kunna bevisa att det faktiskt har hänt...


Imorgon ska jag klippa och färga håret... får väl se vad det blir för färg... troligtvis kommer det inte att bli ngn större förändring på min klippning men färgen kanske...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards