Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Diezel - 18 mars 2009 21:51

idag har jag äntligen lyckats ta lite kort på diverse tavlor jag målat på senaste tiden... jag målade lite andra nyanser på den tavlan jag la in en bild på tidigare... funderar på att göra den med nästan turkos bakgrund, men det får bli senare...


Har varit nere på klubben och tränat igen... å jag måste ta och skaffa mig lite mer tålamod.. och sen försöka tänka om på apporteringdirigeringen... tyvärr har rutan blivit så att han inte söker sig till mitten som han alltid gjorde förut... och så vill han hellre springa in till mig istället för att springa till rutan... jag får helt enkelt backa tillbaka lite... ngt som däremot gör mig glad är att han är helt suverän på vittringen... när han nosar på rätt så klickar jag å då plockar han upp den och kommer in och släpper så fint... jag ska fortsätta så väldigt länge nu och på alla möjliga ställen och sätt... under hela träningen så belönade jag ibland med slungbollen och han släppte den efter att jag kampat med honom.. helt underbart... fortsatte träna lek/kamp med brandslangen hemma och han släppte jättefint...


Tavlan som jag målat om färgerna på...



Nästa tavla är på Diezel igen, det är på lägretävlingen när han blev uppflyttad... han är på väg in med apporten till mig...


Denna tavla är på Diezels kompis Manne... har småpillat med den ett tag och nu äntligen är den färdig!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards