Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Diezel - 24 mars 2009 21:15

Det blev jag idag på morgonen... min vanliga klantighet gjorde sig påmind igen... (den har hållt sig borta en liten stund) ska göra mig någorlunda anständig innan jag går till jobbet.. så ögonfrans böjaren fram och höger ögat bli fint... men sen kommer jag till vänster ögat... Tja jag kan ju informera er om att en del av det sitter kvar i ögonfransböjaren... just som jag knipit åt böjaren så slinter jag och jag släpper inte greppet om böjaren vilket resulterar i att jag sliter bort nästan 1 cm av ögonfransar!!!! AJAJAJAJAJ  '¨#%&*^^#¤%/&()=()=((/%#"#"%&//( (ord som inte lämpar sig i skrift kommer ur min mun, de lämpar sig väl egentligen inte i tal heller)


tittar på ögonfransböjaren och där sitter det en rad av fina ögonfransar!! MINA!!! tur i oturen så är det innefrån näsroten och ut mot ögat som försvunnit så jag kan fortfarande sminka mina ögonfransar från ögonvrån och inåt en bit, vilket jag får göra på andra ögat med så de ser likadana ut....


"undrar hur lång tid det tar för en ögonfrans att växa ut?"

Ovido - Quiz & Flashcards