Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Diezel - 7 maj 2009 07:57

Oj så skönt det var med lite regn... ja jag vet att man ska tycka om när solen skiner... men jag längtade faktiskt efter lite regn.. doften av regn är underbar... och så kändes det ganska skönt för mitt samvete att det kom regn då Diezels träning har blivit lite eftersatt i tre dagar (tränar gärna inte i regn alltför ofta) nu när jag hållt på och renovera balkongen... Igår spacklade jag väggen där jag vill sätta tapet... och ikväll blir det spackling av den andra väggen där jag ska måla.. och sen förhoppningsvisj slipning av den första väggen så jag ser om jag behöver spackla lite mer...


Golvet ser jättebra ut och nu håller jag bara fogarna fuktiga... Imorgon bär det av till IKEA där jag ska inhandla två fåtöljer! Å på lördag blir det invigning... Synd bara att jag inte hittat vilken tapet jag vill sätta upp... blir inte jättesnyggt med en spacklad vägg bara, men den får vara så tills jag hittar rätt tapet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards