Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Diezel - 11 maj 2009 22:44

 Har precis kommit hem från Växjö, där jag sprungit vårruset (ett lopp på en halvmil)


Jag har faktiskt tränat inför det, med Diezel... men kanske inte så seriöst som jag hade tänkt mig ;-)


Iallafall så är jag sjukt nöjd med mig själv om man nu får skryta... jag sprang i den snabbaste takt jag sprungit hittils på mina träningar och tävlingsdjävulen vaknade i mig och jag sprang om så många jag kunde (det var faktiskt ganska många) och allra mest nöjd är jag med att jag lyckades hålla det tempot genom hela loppet!


Nu är det dags att börja träna till tjejmilen, jag funderar starkt på att springa den med...


Det enda negativa med denna dag är att jag lämnade Diezel hos mor och far och har inte hämtat hem honom eftersom jag kom hem så sent... och jag kan bara säga att det är väldigt ensamt utan honom... Ingen som ligger på mitt täcke och försöker ta min sängplats... alltså blir det ingen som värmer mig när jag fryser :-( och hur ska jag klara mig utan morgongoset?????



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards