Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Diezel - 31 maj 2009 00:39

klockan kvart i åtta en lördagsmorgon är det inte en människa ute eller en bil som kör på gatorna i oskarshamn... solen sken idag och diezel och jag gick ut på en långpromenad tidigt... helt enkelt underbart.. och vi var på väg till Diezels favoritställe i stan.. nämligen båthamnen och hundbadet i Ernemar!


 


 efter att vi varit ute på piren så gick vi förbi och kollade på båtarna.. Diezel tycker att vi borde hoppa ombord på alla båtar så han får åka ut mitt i havet och bada från båten! Fick förklara för honom att man inte får låna andras båtar hur som helst..



 

Som sagt, klockan har hunnit bli 20 över åtta och solen gnistrar underbart vackert över havet och det är skönt att spendera början av en ledig dag med den här utsikten!



 

Nu ska det badas!!



 

Kanske inte syns på bilden men Diezel ger ifrån sig ett par välriktade skall mot mig eftersom han precis gjort en inkallning på egen hand till mig och kräver nu en köttbulle för besväret!



Alla lediga dagar borde börja så här!







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards