Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Diezel - 23 juni 2009 06:38

Jag och Diezel har lovat Johanna att vi skulle följa med henne ut på en morgonpromenad med stavar!


Eftersom jag har haft svårt att sova den senaste tiden så har Diezel och jag inte tagit så långa morgonpromenader den senaste tiden men nu skulle vi trotsa detta och gick upp vid fem idag.. helt underbart väder, inte ett moln på himmelen och solen skiner... Diezel fick på sig sin stötdämpande sele och jag satte fast expanderkopplet i midjebältet och vi vandrade iväg till Johanna... väl framme så fick vi en lektion i hur man använder stavarna och vi gick i väg i snabb fart.. Diezel tyckte det var lite konstigt att matte svingade ett par skidstavar men fanns sig i det med.. Tanken med midjebältet var att han skulle gå två meter framför mig så jag hade fri svängrum med stavarna.. Det gick si och sådär men han snappade ganska snabbt och promenaden gick bra.. sen vandrade jag och Diezel hem igen efter en halvtimme med stavgång... sammanlagt blev det en promenad på en timme och Diezel var jättehungrig när vi kom hem!! och nu har han slocknat vid soffbordet! Vi ska ut på sådana här promenader varje morgon denna vecka... (allt för semesterformen :-))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards