Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

korvattack

Av Diezel - 28 oktober 2008 11:41

Ska försöka blogga nu fast jag nästan har mist synen på mitt vänster öga..

stod gömd bakom kuren igår med min mor när vi la våra hundar plats.. helt plötsligt tar hon upp en korvbit ur fickan och kastar den ganska hårt på mig.. DEN TRÄFFAR MITT I VÄNSTER ÖGAT!! och hon ursäktar sig och menar på att hon siktade på min hästsvans!!! shore bettan!!


Idag är Diezel en arbetande hund.. vilket en kollegas berner sennen tik på 7-8 månader är med.. en väldigt försynt och försiktig liten tik... Diezel har försökt att med hela sin charm vinna över henne på sin sida.. så han kan få mysa lite med henne... men utan resultat.. Hon är inte intresserad av svarta håriga pervon... Men Diezel var har legat här helt utslagen av sina försök.. så han märkte inte ens när hon gick över honom vid dörren för att gå ut... *pust* det är jobbigt att göra sig vacker för kvinnor...

 
 
camilla

camilla

28 oktober 2008 11:55

Men jösses, en kanonkule korv mitt i ögat! Schysst morsan ;-)
Det var då en svårflirtad tik som inte föll för Diezels charm. Hårt att vara hane ;D

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

moder

28 oktober 2008 12:58

Nu tror jag är du är lite känslig .....

 
Hannah

Hannah

28 oktober 2008 15:12

Känslig!?!?!? Undrar vad som kommer flygandes idag på träningen, kanske jag får en metallapport i bakhuvudet?? Fast du egentligen siktade på knävecket??

http://www.teamdiezel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards