Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Hämnd

Av Diezel - 29 oktober 2008 08:48

Ja idag försökte jag utkräva hämnd mot min mor och attackera henne med en köttbulle... jag fick ett tillfälla att hämnas när hennes korvbitar var slut och hon bad mig om en köttbulle! jag tog i för kung och fosterland och sulade köttbullen så hårt jag kunde mot henne och tyckte nog att jag fick in en bra träff på henne och börjar skratta så där elakt *moohahaaa* hon bara tittar på mig och säger att den bara träffade henne på axeln.. skit också en chans att hämnas och jag missar så totalt.. i den stunden ångrar jag att jag skolkade från gympa lektionerna i 5 år....


Men jag hämnades en annan grej.. när jag ska gå till rutan och skicka Diezel så har hon inte tagit in sin vittringspinne rad utan bara lämnat de doftfria pinnarna kvar på marken.. mitt i mitt rut skick.. och jag har just nu fått gå tillbaka i träningen med diezel och bara köra med en pinne som han får leta upp gömd med min doft på för att han ska sluta att bara ta den första pinnen han ser... men vad tror ni händer nu?! jo han dyker ju rakt ner i raden av pinnar och tar en pinne utan min doft på!!! och när diezel snor ngt så blir han ju så jäklig.. jag gnäller lite på min mor att hon inte ska drälla runt med sina grejer... (att min hund inte ska knalla från mig tänker jag inte på just då) Sen kommer hämnden för detta!! jag ger diezel en köttbulle som belöning som disco ser och min mor ber mig att jag inte ska drälla omkring med mina köttbullar så mkt jag stör ju hennes hund.. touche pik tillbaka till mig för att jag skällde på henne för att hon drällde omkring med sina vittringspinnar... men *ha* hämnden blir att jag springer runt disco när hon går fria följet och lockar honom med köttbullar *mohahahaa* försök göra ett bra fria följ nu!


Det känns som om våra träningar har spårat ut i ngt slags matkrig...

 
 
Ingen bild

moder

29 oktober 2008 10:13

Tror att jag ska ha en kon på huvudet nästa gång vi tränar, så ska vi se om Diezel fortfarande är helt såld på koner !
och du får väl ha en såndan där liten ikeaboll och fresta Disco med. Ett bra mått på hur störningskänsliga våra vovvar är !!!

 
Hannah

Hannah

29 oktober 2008 12:53

*äh* du har ju redan sprungit runt med en kon på huvudet för att reta min hund, kom på ngt bättre eller har fantasin börjat tryta ;-)

http://www.teamdiezel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards