Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

*****

Av Diezel - 11 mars 2009 12:43

Var ute på Ernemar med Diezel igen.. han hittar så mycket roliga saker därute... igår hittade han en gammal handduk som han hade väldigt mycket skoj med... tänk om man vore så lättroad... fast å andra sidan så är jag nog det med tanke på att jag nästan vek mig dubbel av skratt när han lekte med den...


Igår målade jag en tavla till på Diezel, först gjorde jag den svartvit men sen färgade jag den... vet inte redigt vad jag tyckte om färgerna... blev inte redigt rätt nyanser... fast å andra sidan så har jag så många svartvita tavlor så det kan ju vara kul med ngn med färg... men ska nog ta och måla över den med några andra nyanser av färg när jag får ork... tänkte göra en hel vägg med olika tavlor bara på Diezel...


nackspärren börjar släppa så det är väl bara att pallra sig till jobbet imorgon.. men det har varit så skönt att bara vara hemma med Diezel och ta det lugnt... jag har stressat så mycket de senaste veckorna så lite vila var välbehövligt... börjar tro att nackspärren kom från stressen de föregående veckorna...

 
 
Emma, Fisen & Hexan

Emma, Fisen & Hexan

13 mars 2009 14:28

Jag tycker INTE att du ska bege dig ut på äventyr på fredagen den 13:e, nej!!Vi vill gärna ha dig kvar i stan ;) och med tanke på vad som hände sist så skall nog fröken Eklund vara försiktig (moahahaha)
Men jag måste tillägga att det var riktigt spännande för en gångs skull ;););)

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Emma

 
Sigge

Sigge

13 mars 2009 19:26

Va många bar fynd du hittat!
Väldigt avundsjuk på allt öppet vatten du har!

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diezel - 26 augusti 2010 10:53

Idag är det dags att åka till veterinären med Lillfjanten. Egentligen skulle det bara vara en vanlig vaccinationstid men eftersom hans ögon inte slutar vara så ska vi ta en titt på om det kan vara ngt fel på dem... Och sen lite lägligt till detta vet...

Av Diezel - 19 maj 2010 13:22

ja tävlingarna har ju satt igång nu... var iväg den 10 och 11 april och tävlade... med inte alltför lysande resultat.. Hemma tävling den 10 april och jag bröt vid gå-rutan... anledningen??!!! Jo Diezel "fastnade" i en kon!!! Den bara hoppade upp och ...

Av Diezel - 30 mars 2010 08:18


mmm just det... dags för Diezel å mig att tävla igen, elitlydnad den 10 april på hemmaplan och den 11 april på Öland.. Det känns inte alltför bra... efter att Diezel blev dålig i höstas så har träningen legat på en låg prioritering. Dessutom har den ...

Av Diezel - 2 januari 2010 15:55

Har verkligen varit dålig på att blogga... men har gjort och funderat på massa andra saker...   Diezel har under senhösten fått besöka vetrinären vid ett par tillfällen och äntligen fått en diagnos: Höggradig Aktiv Kronisk Ospecifik Gastrit... se...

Av Diezel - 18 oktober 2009 20:05

Idag har matte och jag varit på Öland.. Med oss hade vi mattes kompis Emma och hennes väldigt  vackra malle tjej, Hexa! (jag tror jag är kär i henne!) iallafall så har dagen varit full av lydnad... Matte var nervös som vanligt och kunde knappt andas!...

Ovido - Quiz & Flashcards