Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Diezel - 4 maj 2007 13:48

Igår hittade jag Diezel under lekstugan!! någon hund hade ju grävt ett hål till lekstugan och det sa mor och far att det är diezel för det hålet fanns inte innan diezel och jag flyttade in... och igår när jag tittade ut så stack det ut ett litet dvärgväxt flathuvud under lekstugan... han har alltså tagit sig in under lekstugan... vänt runt och lagt sig så att bara huvudet stack ut... han satt inte fast han bara tyckte det var trevligt att ligga där under (han är ju för liten för att fastna på sådana ställen :-) )

 träningen med fjärren går faktiskt framåt... men det är nog bara jag som märker de små myrstegen... men hoppet tändes ju lite!!

 Igår var vi ute i skogen och tränade avlämningar med en frisbee... försöker träna hans avlämningar under avslappnade former... och oj så duktig han var på att lämna av frisbeen... den tog bara en mellanlandning i hundarnas spa, han ställde sig på den så den sjönk och då fick han dyka för att hitta den igen...

Ikväll ska jag spela paintboll med jobbet... undrar hur många blåmärken jag kommer att få efter det??!!

Ovido - Quiz & Flashcards