Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Diezel - 29 maj 2007 08:07

1.VAD HETER DU? (Valfritt.)
Hannah Eklundh

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Jeanljusblp

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Äntligen Morgon med Adam och Gry, å två kollegor som fikar

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Slappade framför Tv:n

5. VAD ÅT DU SENAST?
En ostbaugette till frukost

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Gråmulet fast ingen regn än!!

7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min kära mor...

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
*skäms* utseendet

9. UMGÅS DU FORTFARANDE MED NÅGRA BARNDOMS KOMPISAR?
Ja min gamla granne Johanna som jag känt nu i över 20 år

10. HUR MÅR DU IDAG?
Lite PMS annars är allt ok.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Chokladen som är nyinstallerad i kaffeautomaten på jobbet.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Någon slags fruktig cider... annars är ju Dooleys eller Tequila Rose utspätt med lite mjölk gansa

högt på listan ;-)

13.FAVORITSPORT
HUNDSPORT

14. HÅRFÄRG?
Just för denna vecka är det väldigt rött!

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Båda två är helt underbara!!!

17 SYSKON Å DERAS ÅLDER?
En bror som fyller 26 år den 7/6

18. FAVORITMÅNAD?
När våren bryter ut

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Ocean´s eleven med min far... jag såg nästan hela filmen innan jag gick och la mig... men har

ju sett den förr...

21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Måste nog vara torsdagen... man längtar fortfarande till helgen och har stora förhoppningar om att helgen ska bli helt underbar....

22. FAVORITHOBBIES?
Diezel

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
ABSOLUT!!!!!!

24. FAVORITLÅT(ar)?
Just nu har jag fastnat för Michael Dodlai (Inte en j**la aning om hur han stavar sitt efternamn) hans låt Everything är helt underbar....

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kan man inte få båda två?

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

28. CHOKLAD ELLER VANILJ (GLASS)?
Choklad

29. HAR DU NÅGONSIN FÅTT NÅGON ATT GRÅTA MEDVETET?
Ja tyvärr...

30. OM DU VORE ETT DJUR, VAD SKULLE DU DÅ VARA?
Katt

31. TRE HUNDRASER SOM DU AVGUDAR?
Flat Coated Retriever

Grand Danois
Golden Retriever
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Just nu har jag tillfälligt boende på 9 kvm hos mina föräldrar...

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER
Tjejböcker med snyft och komik

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Jag antar att det menas den musmattan som är till datorn ;-) *hihi* nu var jag lite snuskig såhär

på morgonkvisten.... Jag har faktiskt ingen musmatta på jobbet utan har lagt den på mitt

skrivbordsunderlägg...

35. FAVORITSPEL?
KUBB

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

38. ÄR DU ROMANTISK?
Det skulle jag nog tro... om jag inte varit så blyg....

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Nej

40. HUR VILL DU LEVA OCH BO OM TIO ÅR?
I hus med hund och familj

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ut på en stadspromenad med Vickan och hundarna... sen blir det nog träning med Diezel

42. HUR LÅNG TID TOG DET FÖR DIG ATT SVARA PÅ DETTA?

ca 10 minuter...

Nu är det nog dags för ngn annan att kopiera dessa frågor och se sig själva som utmanade... Anna-Lena och min kära mor kan vi börja med.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards