Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Diezel - 22 maj 2007 13:57

Igår var jag, mamma och paula nere på planen och tränade lydnad... Diezel har apporterat precis allt som fanns att apportera på planen... tja inte metall apporten för den släppte han när han såg att det fanns plastapporter!! men han har apporterat Mexis dragkampsleksak... och så självklart alla konerna i rutan!!


Han var så söt när jag körde rutan, det syns att han tänker så det knakar jag skickar honom till rutan och han ställer sig fel, och då säger jag inget, han funderar tittar på konerna tittar på mig och tittar på konerna igen och börjar långsamt röra sig mot mitten av dem... förhoppningsvis har det satt igång en tankekedja i huvudet på honom...


och fjärren börjar också sätta griller i huvudet på honom... nu altinerar vi mellan sitt/ligg/stå... fast bara en halv meter bort än så länge... men nu är det jätte roligt att stå.... så när jag säger ligg ställer han sig.. *fniss* kanske inte låter som något man ska vara glad över men, det brukar alltid bli en sån här härva innan polletten trillar ner ordentligt och han kan skilja på det, så mitt hopp är ganska stort just nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards