Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Diezel - 17 maj 2007 16:18

Har precis varit på lydnadsplanen.. det är ju bara två veckor kvar till vi ska starta för första gången i Lkl3 och varken fjärren, rutan eller vittringsapporteringen kan han... men vittringsapporteringen tänkte jag hoppa över... men rutan har ju inte fungerat alls de senaste veckorna... han tar sikte på en kon och ställer sig ca 1 1/2 meter ifrån den och stirrar på den... eller när inte det får matte att bli glad så apporterar han in konerna istället!! men idag så stirrade han på en kon det första skicket, andra skicket så apporterade han in konen... men sen så sprang han in i rutan om och om igen.. och det såg verkligen ut som om han tittade sig om kring för att se var alla konerna var!!! Hoppas verkligen att det var så.. å fjärren... tja vad kan man säga om den... det kommer inte fungera på 10 meters håll men det fungerar någorlunda en halv meter ifrån honom... men troligtvis kommer vi att roa publiken på tävlingen... när diezel börjar apportera alla koner som finns uppställda på planen.. *hihi* nu ska jag ta och läsa igenom regelboken för att försöka se till att jag inte blir orsaken till att vi missar några poäng.... och så måste jag ju kolla hur mycket vittringen är värd för det är ju ett moment som kommer att ge oss 0 poäng.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards