Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Diezel - 2 mars 2008 15:41

 har jag gjort denna helg, först köpte jag ett par skor... ankelhöga på rea för 200 kronor! de är jätte söta... jag köper ju bara skor som är söta... förutom mina hundskor då,, sen köpte jag ett par nya mörk blå jeans och en grå rutig skjorta... ocn idag så var jag hemma hos johanna och spelade på hennes playstation 2 och blev helt frälst... har ju alltid tyckt tv spel är roligt och nu kom jag på att jag nog var tvungen att ha ett sådan så nu har jag beställt ett sådant och ett sådant spel som hon har "guitar hero" sen kan man köpta till kareoke spel i mängder, dansmattor, frågesporter och "vanliga" tv spel... ojojoj jag kommer att bli en riktig nörd,, inte bara en konstig människa som jag är nu utan en riktig nörd... frågan är ju bara hur jag ska lyckas koppla i hop det när det kommer,,, mats kommer förhoppningsvis (ta i trä och fingrarna i kors) hem om 2 veckor och vem ska då installera det?? dessutom så tänkte jag koppla in det till hans tv så jag har ngt att fördriva tiden med på kvällarna när jag inte bråkar med diezel...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards