Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Diezel - 18 mars 2008 07:15

Mats kom hem igår!!! Fast lite ironiskt var det när han hörde av sig från amsterdam och sa att de satt i planet i holland och kunde inte flyga för AC:n på planet var trasigt!! *haha* han har ju spenderat 7 veckor i Indien med att laga AC.... ödets ironi??  men iallafall så fick jag en present när han kom hem, en klocka, EN ARMANI klocka... Den är jättefin, min nya armaniklocka... jag ska in till urmakaren idag och se till att armbandet blir rätt längd... undra om de kan med en armani klocka?? och förresten sa jag att jag fått en klocka av märket ARMANI???? Nu kan väl ingen ha missat  vilket märke min nya klocka är av?? Han gjorde ju en mellanlandning i Dubai för ett möte och där handlade han lite... Det mesta är billigt i dubai av sådana saker... han ska dit om ett par veckor och då ska han kolla om min telefon har kommit ut där och köpa den där istället om den är mkt billigare...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards