Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Diezel - 6 mars 2008 11:23

ja nu har det kommit hem och Kölsten har varit snäll nog att koppla in det hemma hos mats så jag ska kunna spela... och spela har jag gjort! började igår och spelade för första gången... det är verkligen beroendeframkallande! Satt till klockan tolv så ni kan ju tro att jag är trött idag... ser lite i kors tycker jag...


Sen har jag kommit på att jag ska skaffa en egen hemsida... istället för att försöka förklara för folk som vill se tavlor jag har målat att de ska gå in på bloggen och leta bland inläggen så kan de ha tur och hitta en tavla bland inläggen... nä det är för jobbigt så min kära mor har tagit mig under sina vingar för att lära mig att göra en hemsida.. den finns på nätet men är under konstruktion ... jag tänkte att jag skulle hinna med lite i helgen... det tråkiga är bara att alla bilder jag hade på alla tavlor jag någonsin målat försvann ur min dator så... jag ska försöka få tag på så många som möjligt men vissa är ju omöjliga att få tag på.... får väl ta om kort på de jag har hemma själv.. men kameran i min mobil är ju trasig och min nya mobil kommer inte än på ett par månader... Varför kan ingenting vara lätt för?? Fast då skulle det ju inte vara en utmaning eller hur??


Jag hoppas att hemsidan blir "visningsbar" i helgen... i så fall lägger jag ut adressen...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards