Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Diezel - 2 februari 2009 23:05

Har varit ledig i dag och följde med min kompis Mia till Kalmar..

 Först cyklade jag och Diezel halvmilen ut till mor och far där Diezel skulle vara på hunddagis tills jag kom hem...


I Kalmar har jag självklart gjort av med massa pengar... jag har köpt ett par riktiga Walkingskor för 700 kr... ordinarie pris 1100!! ett par strumpor som man inte ska få blåsor av... byxor som stramar i midjan eftersom jag nu ska bli så smärt och fin så snart kommer jag i dem utan att kämpa :-)


En massa grejer på IKEA, bland annat ett nytt toalock i trä som matchar min badrumsinredning, nya sängkläder, grytvantar och massa andra grejer...


Jag tittade in på City Gross också och spatserade runt bland all mat.... handlade självklart lite där med...


Sen har jag varit hos min tatuerare i Kalmar och beställt en ny tid för tatuering... den 2/3 ska jag förbättra och bygga på Diezels tatuering som sitter på insidan av högerarmen... Bild kommer att komma när den är gjord...


Sen när jag var hemma igen tog jag cykeln och trampade hem med Diezel... så han och jag har blivit motionerade idag med...


cyklade sedan in till stan och fixade naglarna...


Min bil är färdig och jag tänkte hämta den på onsdag, dock så är packboxen trasig så då får jag lämna in den på "riktig" verkstad.... Men annars så har hon fått sig en rejäl genom gång och kommer att må så mycket bättre nu... men jag ska verkligen försöka att inte använda henne så mycket utan att ta cykel dit jag ska... måste ju spara pengar för att kunna laga hennes packbox och motionera för att komma i mina byxor....


Nu har jag studerat Diezels klippning i dagsljus och det vänstra örat är riktigt snyggt men det högra... å fy... det var nog efter det örat jag tog på mig glasögonen... för tittar man uppifrån ser man verkligen alla hack han har fått, det var riktigt illa.... undra om jag var full just när jag gjorde det örat? och svansen ser ut som en tandpetare... men resten är helt ok...

Ovido - Quiz & Flashcards