Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Diezel - 4 februari 2009 10:30

Har nu hittat en kille som kan laga lilla golfen mycket billigt! Jippie, endast materialkostnad... tur att man har vänner med kontakter ;-)


Nu känner jag mig ju nästan rik... där sparade jag ett par tusenlappar.. undra vad jag ska göra för dem? *hihi*


Cyklade till och från hundklubben igår.. och det var inte så hemskt... hemfärden var faktiskt ganska rogivande... Det var dit vägen som var jobbigt eftersom jag cyklade på "hundrastartid" alla människor belamrade den cykelväg jag cyklade på med sina hundar farandes fram och tillbaka tvärs över cykelbanan... och inte har de vett att hålla in lite på kopplet när man cyklar förbi dem... nä de ställer sig och tittar med fullt utsträckt koppel och låter sin hund hänga mot mig... jaja det är ju inte mitt fel om deras hundar skuttar mitt framför min cykel bara för att de inte har vett att hålla i dem...

Ovido - Quiz & Flashcards