Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Diezel - 15 februari 2009 21:00

Idag har min matte varit en väldigt rolig matte... vi sov till 20 över åtta. Sen åkte vi hem till Mormor och morfar och traskade lite i deras skog, sen åkte jag och Disco ut med våra mattar ut i skogen och jag fick träna sök... Det är ngt nytt som matte tycker jag ska hålla på med och jag måste verkligen hålla med henne... Det är urkul, jag har tillåtelse att hitta folk i skogen!! Å ni skulle bara veta  hur mycket folk jag har hittat idag... massor... och jag hittade dem flera gånger om, vissa människor går tydligen vilse ofta...


Sen åt vi middag hos mormor och morfar, matte fick hjortstek medans jag fick mina hundpulor med brödkanter och fil... och av ngn underlig anledning tycker jag maten smakar godare hos dem.. matte säger att jag har samma mat hemma men det tror jag inte på...


Iallafall så åkte  vi hem och jag var trött! somnade direkt när vi kom hem...matte var jätteförvånad och väckte mig en gång bara för att se att jag levde...


Sen fick jag träffa Manne, en av mina bästa kompisar och ni kan tro att jag blev glad när jag såg honom... fast vi fick inte busa så mycket utan våra mattar tog oss på en milslång promenad i koppel... Men det var roligt att få träffa honom iallafall...


Å nu är klockan lite över nio och min mage är full av pizza eftersom matte och jag precis har delat på en pizza i soffan.... eller jag tycker väl inte vi delade helt rättvist om jag ska vara ärlig eftersom matte äter upp så mycket mer än mig...å jag vågar inte säga till henne att hon borde dela lite rättvisare för ni skulle bara veta hur ARG min matte blir om man försöker ta hennes mat... hon blir som en korsning mellan ett ilskt bi och ett uppretat vildsvin... jag vet, jag provade en gång och det gör jag aldrig mer...


Precis  såhär tycker jag att man ska spendera en söndag... fast man skulle kunna lägga till en liiiiite längre sovmorgon med lite mer gos i sängen... det fick jag inget idag... till klockan halv tio iallafall med gos mellan 9 och halv tio är ännu bättre...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards