Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Diezel - 3 februari 2009 23:14

glömde lägga in bilderna från Diezels första sökträning.. i lördags så var min kompis nina här och hjälpte till som figurant till Diezel...


Jag har funderingar på att börja tävla sök med Diezel.. och enligt min mor och vad hon har läst så är Diezel den perfekta hunden för sökträning... och jag håller nog med... han har nog ngn slags naturlig fallenhet för det, jag menar han hittar ju alltid folk i skogen ;-)


Iallafall så tror jag att det är ngt som Diezel kommer tycka är väldigt roligt... och ni ser ju hur glad han ser ut efter att ha hittat den "vilsegångna" nina i skogen...


(min våg är normal igen, jag har lyckats ställa in den på LB, man kan välja mellan KG och LB så det är därför den inte har varit som den brukar. Men nu visade den efter omställning från LB till KG 64,3 kg så jag har gått ner lite iallafall)

Ovido - Quiz & Flashcards