Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Diezel - 12 februari 2009 21:16

Har varit på Power, ett styrketräningspass med instuktör... det var bara en halvtimme och efter det var det ABS, ett halvtimmes pass bara för magen och ryggen... jag gick på båda... och det var länge sen jag tränade på det sättet... kan tala om att det brände så inuta h*vete i magen efter 20 minuter... men det var nyttigt... jag har varit lite dålig i två dagar nu... smaskat i mig godis, chips och egentligen all mat jag kunnat komma över... igår bakade jag dubbelsats bullar och muffins med citronchoklad och muffins med glasyr och jordgubbskulor... å då måste man ju provsmaka en sisådär 5-6 st för att verkligen fastställa att det var gott...


Tog med mig allt jag bakade till jobbet och la in det i frysen där... lovade ju gubbarna att jag skulle baka om vi fick en frys till jobbet och det har vi nu...


Tyvärr blev ju frukosten idag 3 st kanelbullar ...inte ett uppvisande på god karaktär... speciellt inte senare under lunchen när jag åkte till mcdonald´s och handlade min väääääldigt onyttiga lunch....


Diezel håller jag på och tränar med klickern till att sätta nosen längst ut på targetpinnen... han börjar fatta vad det är han ska göra... han e så otroligt söt när han gör det... jag ska senare lära om krypet med targetpinnen... och ska nog fundera ut ngt annat roligt tricks man kan lära in med en targetpinne... förslag mottages gärna!!

Av Diezel - 12 februari 2009 10:53

Gissa om Diezel blev lycklig när han kom ut idag på morgonen och såg att det var fullt med snö ute! han slänger sig på parkeringen och rullar och sprätter med benen och sticker nosen under snön och kastar upp snö...


Han har även fått busa med kusinerna i snön på "hunddagis" Diezel är hunden längst fram... ledaren för "kusinerna bus liga"

Ovido - Quiz & Flashcards